آمار
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام قادر علی کل شئی

همان طور که در پست گذشته ذکر شد، نرم افزار NVivo یک نرم افزار برای گردآوری، طبقه بندی و در نهایت تحلیل داده هایی از نوع کیفی می باشد.

نوع داده هایی که کمتر نرم افزاری را می شناسیم برای تحلیل شان ساخته شده باشد.

و باز همان طور که ذکر شده بود، به همت اساتید بزرگوار (جناب آقای دکتر غلامحسین رضایت و جناب آقای دکتر سید صمد بهشتی)، کتابی تهیه شده برای آموزش کار با این نرم افزار مفید.

بنابراین

بدین وسیله به اطلاع کلیه ی دانشجویان محققین و پژوهشگران، می رساند، برای تهیه این کتاب و انشالله در آینده نزدیک سی دی نرم افزار، می توانند به صورت زیر اقدام کنند.

1- کسانی که در تهران ساکن یا به تحصیل و تحقیق و پژوهش مشغول هستند، می توانند، با مراجعه به انتشارات دانشگاه جامع امام حسین (ع) واقع در ضلع شمالی میدان فردوسی، روبروی درب مترو، این کتاب را خریداری نمایند.

2- به خانه ی کتاب دانشکده علوم اجتماعی واقع در پل گیشا به سمت شرق، بعد از دانشگاه تربیت مدرس، ابتدای ورودی دانشکده، مراجعه کنند. (نکته: در این مکان به همراه کتاب DVD نرم افزار هم عرضه می شود. البته چون این کتاب از ابتدا بدون نرم افزار ارائه شده بود، قیمت DVD به صورت جدا محاسبه می شود. اما از آن جایی که نرم افزار NVivo 10 برای اولین بار به همراه کی جن، عرضه می شود. خرید DVD به همراه کتاب، می تواند برای شما دانشجوی گرامی، به صرفه باشد. محتویات DVD نیز به شرح زیر می باشد:

1- NVivo 8 به همراه کی جن

2- NVivo 10 به همراه کی جن (جدید)

3- طریقه نصب و فعال سازی برای هر دو نسخه، به صورت کاملاً گویا

4- نرم افزار Your Uninstaller (برای مواقعی که به صورت اتفاقی نرم افزار از حالت اکتیو و کامل خارج شود)


یا اینکه:

 دانشجویانی که در دانشگاه های تهران تحصیل می کنند، اگر  تعداد متقاضیان کتاب به بیش از ده نفر برسد، می توانند با اینجانب تماس گرفته و مبلغ پشت جلد کتاب (10000 هزار تومان به ازای هر جلد و هزینه ایاب و ذهاب) را به حسابی که بعد از هماهنگی اعلام خواهد شد، واریز نموده؛ تا اینجانب به تعداد مورد تقاضا، کتاب را در دانشگاه مورد نظر، تحویل دهم.

دوستانی که در شهر اصفهان زندگی می‌کنند، نیز می توانند با مراجعه به جهاد دانشگاهی جنب دانشگاه اصفهان، این کتاب را تهیه کنند.(توجه: عزیزان اصفهانی، ممکن است موجودی کتاب در فروشگاه به اتمام رسیده باشد، در این صورت، حتماً با شماره هایی که در زیر آمده تماس گرفته تا برای دریافت کتاب راهنمایی لازم داده شود)

بقیه ی عزیزانی که در دیگر شهرها سکونت دارند، بایستی از طریق تماس با اینجانب و ارسال پستی کتاب، آن را تهیه نمایند. لازم به ذکر است که برای تهیه کتاب، تنها با همین شماره که در پایین آمده تماس بگیرید و هرگز کامنت نگذارید. به خصوص کامنت محتوی نشانی تان را.

شما دوست عزیز، ابتدا با شماره‌ی زیر تماس می گیرید. سپس راهنمایی لازم برای دریافت کتاب، به صورت پیامکی یا گفتگوی تلفنی، انجام خواهد گرفت.

 

در صورت هر گونه سوال و یا مشکلی می توانید با شماره 0.9.1.2.8.4.8.1.3.3.7 تماس بگیرید. یا از طریق شماره 0.9.1.9.4.9.4.7.3.0.4 تلگرام، سوال و یا مشکل خود را مطرح نمایید.

 

تذکر: لطفاً دقت کنید که در نوار آدرس نشانی وبلاگ با http://hallolmasael.parsiblog.com   شروع شده باشد

منبع:  http://hallolmasael.parsiblog.com   (حل المسائل)

 

مطالب مرتبط:

اطلاعیه جدید کارگاه آموزشی گراندد تئوری و کارگاه آموزشی NVivo

گزارش کارگاه آموزشی نرم افزار NVivo 10 به همراه تصاویر

مکان های توزیع کتاب تحلیل داده های کیفی با نرم افزار NVivo 10

کارگاه آموزشی نرم افزار تحلیل داده های کیفی (NVivo) (برگزار شد)

دانلود نسخه ی 10 نرم افزار تحلیل داده های کیفی (NVivo)

دانلود نرم افزار تحلیل داده های کیفی (NVivo)

تحلیل داده های کیفی با نرم افزار NVivo 10

 




تاریخ : یکشنبه 94/6/8 | 7:8 عصر | نویسنده : پروفسور بالتازار | نظر

  • قالب وبلاگ
  • قالب وبلاگ