آمار
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


به نام قادر علی کل شئ

پیرو مطالب گذشته، پیرامون، کتاب راهنمای نرم افزار NVivo (تحلیل داده های کیفی با نرم افزار NVivo10)، در این پُست، لینک دانلود این نرم افزار را قرار می دهم

 

 

دانلود ورژن 8 نرم افزار به همراه کی جن (برای دانلود فایل دو قسمتی نرم افزار اینجا کلیک کنید و از سایت p30download، به لینک ها دسترسی داشته باشید.)

اگر به هر دلیل نرم افزار را داشته و به دنبال کرک آن هستید از لینک زیر استفاده نمایید.

  دانلود کی جن ورژن 8 به تنهایی

 


یک راهنمایی کوچک:

پس از دانلود کرک از لینک بالا و استخراج آن،  فایل اجرایی keygen رو اجرا کرده و از لایسنسی که به شما داده می شود استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید، وقتی لایسنس را دریافت کردید، پنجره keygen را نبندبد. زیرا توسط همان لایسنس باید، کلید های  Installation Key و Activation Key را نیز بسازید. وگرنه موفق به نصب کامل نرم افزار نمی شوید.

http://s3.picofile.com/file/8222424876/sshot_1.jpg

http://s6.picofile.com/file/8222424900/sshot_2.jpg

یک نکته مهم اینکه: برای نصب نرم افزار، ابتدا ارتباط سیستم رو با اینترنت قطع می کنید.

 

نکته دیگر : بعد از نصب نرم افزار و قبل از فعال کردن نرم افزار با کرک داده شده، در فایر وال سیستم یا اگر آنتی ویروس دارید در فایر وال آنتی ویروس، اجازه دسترسی به اینترنت را Nvivo بگیرید.


 

اما نکاتی هم راجع به دو قسمت فایل فشرده نرم افزار و طریقه استخراج آن ها

نکته اول: این دو بخش در واقع، کل نرم افزار به همراه کرک رو تشکیل می دن که به علت حجم بالا، تقسیم به دو فایل فشرده با فرمت rar (رار) شده. (این فرمت فشرده رو سیستم عامل پشتیبانی نمی کنه، برای استخراجشون باید از نرم افزارهایی مثل7zip یا winrar استفاده کنید.)

نکته دوم: این فایل ها را که دانلود کردید، در یک پوشه ی  (folder ) مشترک، کپی کنید.

نکته سوم: اگر دقت کنید، نام فایل ها مشابه هستند و تنها در کارکتر آخر نام آن ها در عبارت 1  و 2  فرق می کند.( انتهای نام یکی 1 و انتهای نام دیگری 2 قرار دارد)

نکته چهارم: فایلی که نام آن به یک ختم می شود را استخراج می کنید (البته پسوورد لازم دارید که پسوورد مورد نیاز هم عبارت:  www.p30download.com  هست.)

نکته پنجم: با این کار، دیگر نیاز به استخراج قسمت دوم ندارید. زیرا خود نرم افزار استخراج کننده، فایل های مورد نیازش را از فایل فشرده دوم برداشته و به شما فایل هایی یک پارچه و کامل تحویل می دهد.

 

 

 

 

امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم :)

در صورت هر گونه سوال و یا مشکلی می توانید با شماره 0.9.1.2.8.4.8.1.3.3.7 تماس بگیرید. یا از طریق شماره 0.9.1.9.4.9.4.7.3.0.4 تلگرام، سوال و یا مشکل خود را مطرح نمایید

منبع:  http://hallolmasael.parsiblog.com   (حل المسائل)

مطالب مرتبط:

اطلاعیه جدید کارگاه آموزشی گراندد تئوری و کارگاه آموزشی NVivo

مکان های توزیع کتاب تحلیل داده های کیفی با نرم افزار NVivo 10

کارگاه آموزشی نرم افزار تحلیل داده های کیفی (NVivo) (برگزار شد)

دانلود نسخه ی 10 نرم افزار تحلیل داده های کیفی (NVivo)

تهیه کتاب تحلیل داده های کیفی با نرم افزار NVivo 10

تحلیل داده های کیفی با نرم افزار NVivo 10




تاریخ : پنج شنبه 94/8/21 | 10:52 عصر | نویسنده : پروفسور بالتازار | نظر

  • قالب وبلاگ
  • قالب وبلاگ