آمار
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام قادر علی کل شئ

با سلام به دوستداران پژوهش

دانشجویان و پژوهشگران عزیز. یا کسانی که کار کِیفی پایانه نامه تان مانده است.

در این پُست، ضمن معرفی چندباره نرم افزار تحلیل داده های کیفی NVivo، و ترغیب به یادگرفتن آن، اعلام می کنم، با توجه به فراغتی که برایم حاصل شده، می توانم بخش کِیفی کار پایان نامه شما عزیزان را انجام دهم.

شما دانشجوی عزیز، می توانید از طریق راه های ارتباطی که در پایین همین پُست، معرفی می کنم، با بنده تماس گرفته و در صورت تمایل، شروع به همکاری کنیم.

لازمه به ذکر است که:

1- هزینه انجام پروژه ای کیفی با حجمی کم تا زیاد، چیزی بین 400 تا 600 هزارتومان خواهد شد.

2- کاری که بنده انجام می دهم، بخش نرم افزاری پروژه بوده و استخراج کدها از پروژه، به عهده خودتان است. (شما دوستان عزیز، باید به صورت دستی (مثلا با هایلایت کردن) بخش های مورد نظری که از آن کد مورد نظر قابلیت استخراج دارد را هایلایت کرده و در انتهای بخش، درون پرانتز، کد مورد نظر را وارد کنید). پروژه ای که این کار کامل، در آن انجام شده باشد، تقریبا بدون مشکل، کار نرم افزاری آن شروع شده و تنها، در ادامه پروژه وقتی که کدها مورد پالایش قرار می گیرند، درون نرم افزار، پالایش مورد نظر اعمال خواهد شد.

3- انجام این نوع کار، با توجه به مورد دوم، نیاز به تماس مداوم در طول مدت انجام پروژه داشته تا ایرادات بر طرف شده و اصلاحات لازم صورت بگیرد.

4- برای آن دسته از عزیزانی که با قابلیت های نرم افزار NVivo آشنایی ندارند، عرض می کنم که، با استفاده از این نرم افزار، شما قادر خواهید بود انواع گزارش های مد نظر خود را از پروژه دریافت کنید. (گزارش هایی که حتی در نرم افزار پیش بینی نشده و شما تمایل دارید به صورت سلیقه ای؛ گزارشی خاص از پروژه داشته باشید.) همچنین استخراج مدل از پروژه نیز، با این نرم افزار ممکن  خواهد بود و...

5- آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند، خودشان کار با این نرم افزار را یاد بگیرند نیز، می توانند در کارگاه های آموزشی این نرم افزار که از طرف انجمن آموزش عالی ایران، (به نشانی http://www.ihea.ir/  و شماره تماس 0218132234 (با پرداخت مبلغی بین 100 تا 120 هزار تومان )) برگزار می شود، شرکت کرده و همچنین در گروهی که بنده ایجاد کردم، به صورت رایگان عضو شده و با سایر دوستانی که در این زمینه فعالیت دارند، به مبادله اطلاعات بپردازند. (برای عضویت در گروه نیز از طریق راه های ارتباطی که در پایان این پُست خواهم گذاشت، می توانید درخواست عضویت دهید)

6- عزیزانی که تمایل دارند کارگاه نرم افزار، در دانشگاه آن ها برگزار شود، باید 8 نفر متقاضی کارگاه داشته باشند. بعد از تایید گرفتن از دانشگاه، سایر هماهنگی های لازم برای برگزاری کارگاه، توسط خود ما انجام خواهد شد. (اگر تعداد متقاضیان بیشتر از 8 نفر باشد، نفرات بعدی در کارگاه های آینده که با هماهنگی های لازم، برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد)

7- دوستان عزیزی که با نرم افزار آشنایی داشته و بعضاً درخواست راهنمایی دارند، می توانند از طریق همان راه های ارتباطی که خواهم گفت، با بنده تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره شوند. (بنده راهنمایی و مشاوره در مورد نرم افزار را به صورت رایگان انجام خواهم داد.)

 

شماره تماس برای ارتباط صوتی : 0.9.1.2.8.4.8.1.3.3.7

شماره تماس (فقط چت تلگرام: 0.9.1.9.4.9.4.7.3.0.4)




تاریخ : دوشنبه 95/4/14 | 2:17 عصر | نویسنده : پروفسور بالتازار | نظر

  • قالب وبلاگ
  • قالب وبلاگ